Kızlar havalar İstanbulda bir iyi bir esiyor falan 3,5 aylık bebeğime ne giydirsem şaşırıyorum bazen .ev içinde çıtçıtlı badi üstüne ince bir uzun kollu giydiriyorum dışardada bunlara ek birde kapüşonlu bir sweet üstüne alıyorum ama terletmek ve üşütmekte istemiyorum sizler nasıl giydiriyorsunuz bu havalarda