Merhabalar. Oğlumu bayramda köye getirdik. Temiz hava alsın oynasın diye. Çok mutlu oldu her şey güzeldi derken annemle bahçede yürüyorlardı. Daha 1 aydır yürümeye başladı 16aylık şuanda. Hala dengesiz yani. Annemin elinden tutmuş taşa takıldı ve başka bir taşın üzerine düştü. Dudağı ve burnu vurmuş. Kanadı biraz. Buz koyduk. Yanımda s.o.s stick kremden vardı ondan sürdüm ama şişti biraz. Başka yapılacak bir şey var mı? İyi gelir dediğiniz önerilerinizi bekliyorum. Bide anlamadım benim yanımda hiç düşmüyor ama başka kim bakarsa baksın illa düşüyor. Bende biri baksın da rahatla oturayım diyemiyorum sürekli peşindeyim ya da gezdireni uyarıyorum aman dikkat et bilmem ne gözüm hep üzerinde. Valla annelik zor içim gitti. Allah beterinden korusun. Annem de çok üzüldü tabi üzülme dedim o da istemez böyle olsun..