Guel_ kimyon tohumu almıştım aktardan bir tatlı kaşığı bir bardağa denk gelecek şekilde atıyordum bunun yanında rezene tohumu da atıyordum aynı zamanda iyi süt yapıyor rezene çok gazlı olmasına rağmen hiç damla kullanmadan 4 aylığa geldik şükür tohum kalmadığında toz atıyorum