tinimini_mom gayet güzel kilo almış. Bebekler doğduktan sonra kilolarının %10′unu kaybederler ilk 2 haftada. Yani aslında bebeğiniz iki ayda 2 kilo almış. Ki yenidoğmuş bir bebek ayda 400-1000 gr arası ağırlık kazanması beklenir, sizinkisi üst sınırda. Kendinizi üzmeniz yersiz, elbette hislerinizi anlıyorum. Benim de bebeklerim 1600 ve 1700 gr olarak doğdular. 2 aylıkken anca 2 kiloya ulaştırabildik, 3 aylıkken 3 kilo oldular falan. 3 günde bir tartıyordum öyle söyleyeyim, zira kilo kaybedersek yoğun bakıma sokmak zorunda kalacaklardı.
Bunu yazdım çünkü 2300 doğup da 2 ayda 5-6 kilo olmuş bir bebek diye kendinizi üzmeyin, her bebek farklı yani. O bebek üst sınırında üstünde kilo almış ama sizinki de zaten üst sınırda alıyor kiloyu, gayet güzel