Yeni dogum yaptim bi haftaligiz daha suan icin 3 kilo bebegim doktor sutun az gelirse mama takviyesi yap dedi suan icin 2 emzirmede bir mama veriyorum lakin uykuya gecmede zorlaniyor bebis . emziriyorum mama verip gazini almaya calisiyorum bu surec 3 saati buluyor bu surede tekrar acikmis oluyor uyku yslsn oluyor emzirme ve uyku icin bilgi aktarimi yapacak olan var mi deneyimli annelerden yorum bekliyorum