cihangirrrr Kızlar 38 günlük lohusayim sezeryan oldum 1 hafta önce tam kanamam bitti derken üç gün sonra koyu kırmızı kanama başladı hâlâ devam ediyor ve yoğun şekilde sanki regl olmsum belimde ağrıyor başına gelen varmi lütfen cevaplarınızı bekliyorum
Alparslanegetugce cihangirrrr benim 40 çoktı 2 gün içinde az lekelenmem oldu 43. Günde adet olmaya başladım belki adet oluyorsunuzdur
buketzm cihangirrrr yoğun kanama normal değil doktorunuza gidin mutlaka gebe okulunda öyle demişti ebeler
cihangirrrr buketzm doktoruma sordum normal dedi ama tatmin olmadım 40 çıkınca zaten gidcem bakalım ben reglden suhpelndim