Pazienza 1 senedir kullanıyorum bakır spiral ama hiç memnun değilim her vucudun gösterdiği tepki farklı taktırdığım günden beri adet dönemim sancılı aşırı kanamalı ve geçikmeli gereksiz şişkinlikte cabası ara kanamalarım oluyor ve beni bu durum çok rahatsız ediyor emziriyorum emzirmem bitince açıkcası deri altı implantı yaptıracağım sanada tavsiye ederim