2 yıla yakın aptamil kullandım hiç sıkıntı yaşamadım gaz reflü vs. mamayı sindiremiyor olabilir başka marka deneyin. Birde dediğim gibi 2 yıla yakın mama verdim ama çok şükür hastaneye de sayılı gittik bağışıklığı da gayet iyi durumda, gelişim olarak ne doktorda ne de ebelerden olumsuz bir şey duymadım bu güne kadar