Kızlar küçüklükten beri yeme sorunu vardı oglumun bu sene düzeldi şükür yiyor ama parça eti sakız gibi rahat 20 dk çiğniyor seviyor ama yutamıyor yutamıyorum dikkat ettim gercekten zorlanıyor önerisi olan var mı tavukta da aynı ama onu bir nebze olsn yiyor yine eti tel gibi yapıp veriyorum onu bile 2 saat çiğniyor önerisi olan var mı ? Demir eksikliğimiz cok o yuzden eti tavugu yemesi lazım