1 ay 10 günlük bebeğimin cildinde önce iğne ucu kadar kırmızı lekeler vardı sonra yanakları kurumaya başladı doktor atopik dermatit demişti Umay Aydın isimli bir krem verdi onarıcı bakım losyonu 4 gündür kullanıyorum hiç faydası olmadı. Sizce cildiyeye gitmeli miyim?