Merhaba arkadaşlar 3.5 ay oldu normal doğumda epidural aldım ve belim hala tutuk eğilip doğrulurken aci çekiyorum sabah kalktığımda belim tutuk yüz üstü sırt üstü yatarsam zor kalkıyorum.Bu durumu yaşayan var mı? Geçiyor mu ? Bazen çocuğun altını zor alıyorum.Ayni durumu yaşayan varsa lütfen yardımcı olun.