8 günlük kızım sürekli ama sürekli meme de uyuyor hep emmek istiyor. Ara ara mama da veriyoruz özellikle geceleri ama mamayı çıkarıyor ( aptamil conformil ) gece zaten çok şükür asla uyumuyor hep meme de hep. Artık sütüm gelmiyor resmen ilk zamanlar göğüslerim şişti ağrıyordu falan ama sütüm vardı şimdi uykusuzluk, yeme bozukluğu derken göğüslerim yumuşadı ve sütüm gelmiyor gibi. Emzik olarak kullanıyor beni eminim:) tekrar sütüm olur mu yada ne yapmam gerek Allah rızası için biri söylesin. Sabah 8 de uyuyor akşam 8 de uyanıyor kızım sonra sabahlar olmasın🤦🏽♀️