Kızım birkaç gündür sürekli parmağını burnuna sokuyor yanında öyle de yapmadık dün misafirlikte de yaptı baktılar komik geldi biraz tuhaf oldum ama bebek diye içimden ne olacakki dedim ama neden yaptı anlamadım elini indiriyorum tekrar yapıyor acaba kaşınıyor mu tıkanıyor da mı yapıyor bilemedim doğrusu önceden serum fizyolojikle açıyordum hergün büyüdü artık yaptırmıyor çok ağlıyor böyle durum yaşayan oldumu aranızda