Merhabalar. 5buçuk ay önce doğum yaptım ve hala regl olmadım. Bir kaç hafta önce boynumdaki şişliği fark ettim. Eşime gösterdim o da şaşırdı ben gösterince fark etti ama dışardan gözle görülüyor. Usg çekildi kan değerlerime bakıldı vs. Troidlerim durmuş nerdeyse hiç çalışmıyor. Troid bezlerim büyümüş. Hamilelikte ve öncesinde 1 ile 4 arasında değişen tsh değerim 95 çıktı. Tabi tekrar ilaca başlayacağız levotiron bu sefer ömür boyu. Regl olamama sebebim olabilir mi diye de sordum. Evet bununla alakalı dedi doktorum. Velhasıl kelam regl olamadım hala diye üzülen varsa troidlerini bir kontrol ettirsin bayanlar.