Başaran var mı? Çok kararlıyım sabırla ne gerekiyorsa yapıcam çok yoruldum yıprandım uykusuzluktan ve ayakta saklamaktan 😣 deneyen varsa fikir almak istiyorum nasıl bir yol izlediniz? Diş de çıkarıyorlar bu dönemde, emek verip boşa gitmesinden korkuyorum. Fikirlerinizi yazarsanız sevinirim belki denemek isteyip de kararsız olanlarada teşvik olur 🤗🤗