Merhaba oğlum 11 aylık boğa burcu bebeği. Sürekli gülüyor herkese atlıyor çokta sevimli sapsarı bir bebek Allah esirgesin ama ne zaman bir toplum içine girsek eş dost görsek eve gelir gelmez hasta oluyor aurası acayip bir çocuk yani çekiyor insanları sevdiriyor kendini. Ben asla öyle olsun istemiyorum yani biraz çekingen dursun herkese gitmesin öpmesinler diye. Hadi dışardayken tamam yabancı olunca bi şekilde uzak tutuyorum ama bayram gezmesinden geldik dedesi her yerde bir yemek yiyor bir kaşık tutuyor görün diye ballandıra ballandıra anlattı iki gündür lokma girmiyor ağzından bugün de her yerinde kırmızı kabarcıklar çıktı ateş öksürük. Yani sizinde çocuklarınız böyle mi burcu ile mi kaynaklı bana mı çekmiş benim de hiç yabancım yoktur ama oğlan da biraz fazla yılışık