miraytan Esraprm Wefood marka kullanıyorum kızım çok seviyor içeriğini bilmiyorum pek ins.ta da takip ettiğim bi sayfadan gördüm güvelinir olduğunu düşünüyorum.
Btlml noluyasanagenemiros merhaba üzerinde yazan bilgiler neyse odur.evet çok tatlı ama dut zaten ekşisini kullanmadığınız sürece çok tatlı bi meyvedir.ben çocuklarıma meyve suyu olarak veriyorum biri 4 yaş biri 16 ay.