dilarasrtky 18 haftalık hamileyim senin karnın neden yok diye üstüme gelip duruyorlar sizde de oldu mu🙄
littlefish dilarasrtky 38+4’de dogum yaptim. Doguma gittigim gun ameliyat ekibi “Bebek nerede?” diye saka yaptilar o derece karnim yoktu. Cikmayabilir karniniz. Herkesin yapisi farkli.
tombikbebe dilarasrtky 9 aylıkken bile günlük pantolonlarıma girebiliyordum o derece karnım yoktu yapısal bir şey bazılarının hiç olmuyor karnı
Ballilokmam11 dilarasrtky yani sizin haftanız benimde hiç yoktu ki 😂bence çok da güzel bisey bebeğin gelişiminde problem yoksa takılmayın gülün geçin
Tuba_44 dilarasrtky küçük daha ondan hem herkesin çok belli olacak diye birşey yok ki takılma sen kimseye duygunu yaşamaya bak 🥰
yoncaburak dilarasrtky daha küçük çok normal karnının olmaması benımde 6. Aydan sonra belli olmaya başlamıştı
boralii dilarasrtky Benim 6.aydan sonra karnım çıkmaya başladı. Bir anda çıkıyor zaten çok kafaya takma bence. Kıyafetlerin olmayınca bir yandanda üzülüyorsun 🥹
KaynanaYiyen dilarasrtky kız bırak çıkmasın. Ne güzel işte. Bebe iyiyse problem yok. Bende 9 ayda 5 kilo aldım. 7 ayda azcık çıkmıştı göbeğim.