LuzClarita bu muhteşem benim oğlum 10.aya kadar 45 dk uyurdu. Kurulmuş saat gibi 47 dk olmazdı asla. 10.ayda birden uzamıştı ama bu sefer geceler felaket oldu. Diştenmiş heralde diş sancısı olmazsa en azından 2-3 saate bir emmeye kalkardı. Sonra hep sebep aradım, diştir, sıcak olmuştur, bir yeri ağrıtmıştır. 18.aydan sonra saat başı emmeye kalktı bazen 40 dk da bir. O kadar kötüydü ki çok şükür bitirince emzirmeyi düzeldi. Yani bana emmeyi bırakınca uyur dediklerinde inanmıyordum mucize gibi gerçekten