Fidan_144 3 aylıktı kalbi durdugunda doktorum bı 3 ay kadar beklememi hatta kürtajdan 2 ay sonra bazı testler yapmamı söylemişti kürtajdan 40 gün sonra adet oldum 45 günlükken doktorumun istediği testleri yaptırdim eşimle onların sonuçlanması da 1 2 ayı buldu derken böyle zaten 3 4 ay oldu ama ben çok ağır bir depresyon yaşadığım için bebeğimi kaybettikten sonra ancak 20 ay sonra cesaret edebildim bebeğimin ölümünün sebebi bendeki dogustan gelen ağır bir pıhtılaşma bozukluğuymus ilaclarim düzenlendi zor bir gebelik yaşadım şükür kızım sağ salim doğdu