Daha taze anneyim ilk çocuğum kızlar oğlumun 10 gündür iştahsızlığı var ve gündüzleri uyumada zorluk çekiyor.Sütüm yok mamayla besleniyor.Normalde iki saatte bir uyanıp 70 cc mama içen bebek dün 21.00 de uyudu sabah 5.30 kadar uyanmadı ve hiç bişey yemedi.Uyandığında ise zorla mama içirdim.Yani atak diyenler var ama ben artık çok fazla endişe etmeye başladım.Bu durum başına gelen var mı?Hastaneye gitsek müdahale ederler mi ???