Hayırlı bayramlar kızlar birşey sormak istiyorum
İlk hamileliğinizde ve ikinci hamileleliğinizde karnınız hangi ayda belirginleşti birde belirtilerinizde farklılar olup cinsiyet farklılığıda oldumu . Benim karnım ilk gebeliğimde 4. Ayda sertleşti ve belirgindi şimdi 2. Gebeliğim 4. Aydayım ve çok az belli yumuşacık hiç büyümüyor sanki. Belirtilerde ilk gebeliğim çok kötü geçmişti kızdı cinsiyeti bunda ise hiç belirtim olmadı sanki hamile değil gibiyim henüz cinsiyet belli değil tek temennim sağlıklı olması.