Bebeğim 3 aylık yeşil kakayla gittiğmiz doktor antibiyotik başladı ve ishalle devam ediyor 6 gündür hastanede yatış yaptılar enfeksiyon tedavisi görüyor ve hala devam ediyor ishali yeşil sulu mukuslu su gibi bazen günde 20 be gidiyor hemen almak zorundahm pişik oluyor bebeğim çok bitkin düştü çok durgun çok üzülüyorm birşey değişmedği için ben de süt diyetine devam ediyorm bu arada ama nereye gidiyor mevzu bilemiyorm