Merhabalar, bebeğim 1 buçuk aylık. Yaklaşık bir haftadır çok olmasa da burun tıkanıklığı var. Doktor yeni doğan bebeklerde normal serum fizyolojik ile temizle dedi, öyle de yapıyorum. İlk günler daha iyi sonuç veriyordu. Ama bir kaç gündür temizlememe rağmen görünürde bir pislik olmamasına rağmen nefes alırken burnundan hirilti geliyor. Tecrübe eden bir anne var mı aramızda ne yapmak lazım? Oda sıcaklığı ve nemi de normal. Ama iki gündür geceleri yanakları da soğuk oluyor. Üşüyo mudur anlayamadım.