edaisikkaya merhaba bebeğim 7 aylık ve gün içinde iki bezi doldurmuyor anca iki tane alıyorum onlar da bomboş sayılır. gece bezini sabah aldığımda onlar da geceye göre çok az yapmış oluyor ne yapmalıyım neden böyle oluyor