Merhaba hep mi böyle idi acaba. Her uyandığında emiyor mu? Emzik gibi dalmak için mi kullanıyor büyüme atağı geçiriyoe olabilir mi ya da uyku desteği o şekilde yerine başka bir şey deneyebilirsiniz uyku desteği olarak. 1 yaş sonrası zaten gece emmesi bıraktırılabiliyor. Çoğu zamanda alışkanlıktan yapıyorlar.