44 günlük bebeğim 5. Gündür kakasını yapmadı normal mi ya dotkora bayram günü gittik normal dedi o zaman ama halen yapmamış içim hiç rahat değil gerçekten normal mi ya. Doymuyor mu ki acaba ya ondan kakasını yapmıyor olabilir mi? Çok üzülüyorum bebeğim için 🥺😞