Kalbim_21 vallahi öyle o kadar düzenli besleniyorum ki bebegim için yogurt süt bile yiceksem ki yememeye dikkat ediyorum laktozsuz tercih ediyorum cok zor gercekten gaz berbat bişi ilk üçüncü gununden beri cekiyorum sıfır uyku annem de gidicek pazar gunu yalnız kalıcaz of 😣 bugun 14. Gun