Arelmommy ya dediğim gibi 3 4 hafta öncesine kadar deliksiz uykusu vardi. Aksam yatar sabah uyanırdı. Ama simdi asla. 2 gece uyuduk belki deliksiz ama orda da 4.30 da uyandi. Dedik buna razıyız yeterli gece uyanmasın. Uykusuzluk, yorgunluk, is stresi ve evde minyatür ergenin verdiği stres ile dinlenmek isteniliyor ama ne yazikki😅 düzelmesini bekleyeceğiz yada odasında biseylerden mi korkuyor diye düşünüyoruz, onu takip ediyoruz bide.
Komşulara yazik zaten. Ama ustumun emsal bir çocuğu var sanırım, biz zaten çekiyoruz koşturma seslerini. Yan komşum hamile. Yani az çok anliyorlardir. Ama asansöre özür mektubu yazıp bir çikolata paketi de koymayı düşünüyorum yani🙃😂