Kızlar merhaba oğlum 9 ayına girdi doğdu doğalı ne puset ne bebek arabasında oturmak istemiyor normal arabada bile durmuyor seyehat anında uyuduğu çok nadirdir onu yine bir şekilde idare ediyorum ama bebek arabasında asla durmuyor artık kafayı yiyecek raddeye geldim hiçbiryere gidemiyorum gezdiremiyorum kendim çıkamıyorum bi markete giderken bile durmuyor o arabanın içinde arabamız yoyko travel sistem iyi kalitede sayılacak bir araba ama ben hangi yöntemi denediysem oyuncaklar olsun atıştırmalıklar olsun asla çocuğuma keyifli bir gezinti yaptıramadım bugün itibari ile tükenmiş durumdayım çocuğumla çıkıp bi aktivite bi temiz hava alamıyorum . Önümüz yaz tatil planı gezme tozma planımız var hem benim için hem bebeğim için güzel isteklerim var ama yerine getiremiyorum o arabada oturupta bi rahat yol gidemiyoruz nolur bana bi fikir verin