kiziminannesii 1 aylık bebeğim ishal oldu.1 gündü neredeyse 10 kere bez deyişdim sıvı kaka.ne yapa bilirim?mama yiyo hemen çıkarıyor.2 kere kustu birde
dilberhala1 kiziminannesii Götürün mutlaka hem ishal hem kusma sıvı kaybı olmasın bol bol bolll bolll emzir başka da verilebilecek hiçbir tavsiye yok malesef
CankizimRavzam kiziminannesii kuzum ne geçi kurban olayım beben daha çok küçük bayramda belki birinden bişey kapmıştır bir taksi çevir git Allah şifalar versin sıvı kaybı yaşar çocuk kaka sayısı çok fazla birde kusuyor diyosun serum falan takarlar belki
kiziminannesii Götürdüm doktora kızlar.önemli birşey yok dedi doktor.ama genede kontrol altında tutmak lazım.tekrar ederse tahliller alıcak