Kızlar Osman gönülal 6.ay videosunu izledim . Bebeğinizin siz gülünce gülmesi üzülünce üzülme surat ifadesi yapması gerekiyor diyor. Bebeğim bugün 6 aylık oldu, her defasında güldürmeye çalıştığımda gülmüyor keyfi yerinde ise gülüyor kızma yüz ifademi henüz taklit etmiyor bile . Sizin bebekleriniz nasıl normal mi bu durum bebişlerim her defasında gülmesi mi gerekiyor ?