Alerjikrinit 3 gecedir sütsüz uyuyor, en son da dün sabah emzirdim, şimdilik tableete bakarak uyuyor, ilk gece ağladı, sonra kendi daldı, daha uzun uyuyor artık bjr kere kalkıp geri dalabiliyor, sormuyor artık süt diye, sorsa da ağlamıyor tutturmuyor, çok korkmuştum ama oluyo galiba🤗