aleynadlkzz Merhaba kızlar,kızım 5.5 aylık bugün sesi kalınlaşır gibi oldu hırıltısı var ama ateş öksürük akıntı gibi hiçbir belirti yok çok şükür ama korkuyorum yaşayanlar lütfen yardımcı olsun bana çok kötüyüm
dilberhala1 aleynadlkzz Öncelikle geçmiş olsun inşallah ilerlemez hasta olmaz. Burnunu mutlaka temizleyin güzelce gece yatırırken reflü yatağı gibi düşünün ve meyilli yatırın ki genzinden akanlar ciğerine değilde direk midesine insin buzlukta buzun varsa koy bi kaseye bol bol bırak başucuna oda mutlaka nemli olsun. Yarında bence bi doktora gösterin derm 🌸
merveatlaseymen aleynadlkzz ateş öksürük ishal yoksa telaş yapmayın bence bazen geniz eti olabilir bazen de hafif bir üşütme sonucu olabiliyor ama burnunu izotonik suyla bol bol temizleyin bence boğaz enfeksiyonu vs olmasın akıp bronşlara dolmasın