Canlarım o kadar çaresiz hissediyorum ki kendimi biraz uzun uzun yazacağım lütfen sabırla okursanız çok sevinirim. Fransa’da yaşıyorum daha doğru düzgün dil bilmiyorum gittikcede normal diyolar burda Türkiye’deki gibi aman başım ağrıdı tahlil yapayim diye bişey yok. Bebeğim tam 1 yaşına girdi 10 gün önce. diş çıkarıyor şuan 8 tane çıkmış dişi var ve damaklari hep beyaz beyaz olmuş kabarmış. Kızım yaklaşık 6 -7 aydır doğru düzgün iştahla nerdeyse hiç birşeyi yemiyor iştahı yok. Doktordan zor bela ricayla tahlil yapılmasını isteyerek yapdıttım ve demiri ve feritinini düşük çıkmış son bir kaç gündürde o kadar çok kaka yapıyor ki kaka gibide değil sulu sulu böyle her kakası bezden pırt diye çıkıyor aynı zamanda yaklaşık 1 haftadır da pişik poposu 😥 ya gerçekten o kadar kötüyüm ki bu kakası niye böyle olabilir. Ve ekşi ekşi normal kakalarından daha farklı ve kötü kokuyor sizce neden?? Ne yapmam gerekiyor ??? Tecrübeli annelerim bı ses verin lütfen