4 yaşında kızım var aşırı derece de hırçın. özelllikle de bana karşı . Ne babaya ne dedeye ne anane ne babanne. Örneğin babanne geldi bana geldi birinden biri veya herhangi biri mutlaka bana çatıyor ya zarar versinde nasl zarar veirse versin. Ne kendine dokunup sevebiliyorum ne bişe. Uyarsam ağlıyor bana vuruyor zarar veriyor . Herkes uyarıyor ama bu seferde daha beter ağlıyor uyarıolar diye. Çıldırmak üzereyim naparsam yapım olmuyor tekken bu kadar değil ama akşam baba dahi gelse bana düşman kesiliyor var mı böyle olup düzelen düzelten ne yapmalıyım.