Sevgili anneler hepinize hayırlı geceler. Kızım 2 yaşını doldurdu dolduracak. Memeden kesmek istiyorum. Bir keresine denedim ağlamaktan helak oldum çok kötü hissettim kendimi ve devamını getirmedim asla. Birde benim bebeğim çoğunlukla memede uyuyan çocuk. Genelde sabah kalktığında aklına geldiğinde ve gece uyandığında bir iki sefer meme emer. Sabır taşı kullanan var mı aranızda nasıl bırakırdınız? Birde asla hazır süt içmiyor. Memede uyuduğu için çok zor olur diye düşünüyorum. Ayakta da uyumuyor.