Kızlar bebeğim 20 günlük kakasını yapamıyo diye acile götürdüm fitil verdiler ama doktor çok alışıtırma fitil dedi fitili verince kaka yapıyor vermediğim zaman yapmıyo zorlanıyor gazı çıkıyo sadece ilk zamanlar her gün yapardı şimdi yapmıyo bugün fitil vermedim bakayım yapacak mı diye yapmadı ama gazı çok güzel çıkarıyot hem alttan hem işten napmam lazım korkmalımıyım