Belirli bi rahatsızlığı yok . Reflü var dediler sonra yok dediler . 1 yıl önce endoskopi yaptırdık temizdi . Ama bugün kustu
ve sonunda kan geldi . Az da değil avuç ici kadar . Gastroentrolojiye yönlendirdi doktor. Neden olmuş olabilir . Korkuyorum büyük bi sıkıntı çıkmasından . Başına gelen bilgisi olan var mı hanımlar