dilberhala1 Ela6161 Ayyyyyy ablamın kızı 5 erkek çocuğuna bedeldi valla 😂 oğluda hiççç mis gibi sessizce büyüdü 😂 çocuktan çocuğa değişir bence ya
Deletedmom104 Ela6161 Neden böyle bir algı var bilmiyorum. Ama bir yakınım 2 oğlu var biri uslu diğeri daha atılgan. Yakınımın eltisinin 1 kızı var o iki erkek çocuğunu dövüyor resmen. Bu çocuktan çocuğa değişir kız erkekle alakası yok bence
Tansukiz Ela6161 bacım alakası yok çocukla ilgili tamamen benim bir kızım var gün içerisinde paçamdan düşmez kendi kendine oyun oynamaz sürekli yanımda sürekli memede doğdu doğalı gece uykusu nedir inan bilmiyorum mızmız oluyor kız çocukları biraz erkekler de çok aktif oluyor kaşla göz arası en alakasız şeyleri yapabiliyorlar ama olsun ikisi de çok tatlı bugünler bir daha gelmez kıymet bilmek lazım
annediyebiri Ela6161 kızım 6 yaşında kafası 2 kere dikişlik oldu Hani paylaşıyorlar ya oğlan çocuğu yerinde durmuyor diye kızım koltuktan koltuğa zıplıyor koltuğun tepesinden yere zıplıyor kaşla göz arasında hep başına bir şey geliyor. Diğer kızım tam tersi çok sakin yavaş hareket eder hep temkinlidir zıplarken bakar düşmez. Bence cinsiyetle alakası yok çocuğunu mizacı ile alakası var.
Ela6161 dilberhala1 valla böyle seyler okudukca seviniyorum baya travma olacakti yoksa. 2.oglumu bekliyoruz
Ela6161 Deletedmom104 ayynen bende anlamiyorum böyle algı neden var ama 2.oglum olacagini duyan ayy aman diyor ücüncüyü düsünemem herhalde diyorum simdiden
Ela6161 annediyebiri demekki gercekten bizim millet damgaliyor oglan yaramaz kiz mülaim diye. Icime su serptiniz. Yani tabi Allah kazadan beladan korusun
hatice4949 Ela6161 bugün büyüklerin bayram ziyaretine gittim iki buçuk yaşında kızım bırakmadı beş dakika oturayım çok hiperaktif asla yorulmaz bi yere gidince o evin illahi her yeri odaları detayına kadar incelicek 🤦🏻♀️
dilberhala1 Ela6161 Hayırlısı olsun inşallahhhhh öncelikle sağlıklıııı sıhhaaatttliiiii olsunnn sonrada up uslu sakin mi sakin sizi hiç yormayan bir bebişşş olurrr inşallahhh 🌸🌸
Tansukiz Ela6161 kız ne 3ü bir tane yeter elhamdülillah Allah olmayanlara sabrı bol olanlara versin çocuk büyütmek zor zanaat ilki acemilik ikincisi akılsızlık üçüncüsü delilik diye düşünüyorum ben 🤣🤣
Simsimy Ela6161 Cinsiyetle ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Mesela ben çok fırlama bir kız çocuğuydum :) Abimse kendi halinde, sakin bir çocuktu. Oğlumun anneside, babasıda fırlama olduğundan çocuk x2 hareketli ama yapacak bir şey yok 😅
Ela6161 Simsimy bakalim benim 2.oglan nasil olacak. Aralari 21 ay olacak anca ozaman anlayacagim herhalde anam aglarmi oglan gercekten zor mu diye
Bebitom_3 Ela6161 kızım çok aşırı ağlardı beynim yorulurdu… oğlumda nerdeyse düz duvara tırmanacak… çıkmadığı yer yok.. peteklerin üstündeki yandaki parçaları bile söktü… galdrobumun tepesine nerdeyse çıkacak… Mutfakta tezgahın üzerinde gezerdi.. her çocuk farklıdır ama oğlum gerçekten çok hareketli kızım bebekliğinden beri ağlamayı sever..
BuzluKahve Ela6161 Cinsiyet değil mizaçla alakalı. Kızım felaket hareketliydi ama etrafa zarar vermezdı. Oğlum evde kırılmadık şey bırakmadı. Kızım huysuzdu, oğlum mutlu sevecen bir çocuk. İkisi de gözü kara, ikisi de inatçı.
Simsimy Ela6161 Benim iki tane abim var. Büyük abim sakindi ama küçük abim tam bir fırlamaydı. Küçük abim ve benden bıkmıştı babam, halam. 😂
Avesila Ela6161 3 erkek, 2 kız şeklinde 5 kardeşiz. Biz beşimizde felfenaydık 😂 Bu işin cinsiyeti yok valla yaramazlık apayrı bir felsefe