Kızlar merhaba, oğlum şuan tam 8 ay 10 günlük 1 hafta 10 gün önce sol gözünde kayma başladı dışa doğru hemen arefeden 1 gün önce randevu buldum ve doktora götürdüm doktor damlalı muayene yaptı fakat göz bölümü için şuan alakalı olmadığını zaten kayma ya da şalılık bile olsa şuan birşey yapılamayacağını söyledi ama bence siz iyi bir nöroloji bulup ona götürün birde göze götürdük ve o bizi yönlendirdi deyin dedi 10 gün öncesine kadar hiçbirşey yoktu ve bugün ilk kez diğer gözünün de kaydığını gördüm odaklandığında bir yere tuhaf tuhaf bakıyor 1.ci sorum böyle birşey yaşayan var mı aranızda ? 2.ci sorum ise kocaelideyim normalde ama burada olmadığı için istanbulda iyi bir çocuk nörolojisi önerebilir misiniz ? Şimdiden teşekkür ederim uzun oldu birde kusura bakmayın 🥺🤦🏼♀️