Oğlum doğduğundan beri alerjik bir çocuk, babası astım hastası olması etkisi de var illaki benim bağışıklığımın düşük olmasının da. Geçtiğimiz hafta pazar günü oğlumun gülerken ağzını Bi tarafa çektiğini fark ettim ve hatta bilerek yaptığını düşündüm. Gün içerisinde gözünde de bir anormallik sezdim eşime sordum normal dedi. Ertesi gün sağ tarafı daha çok şişmiş ve hareket kısıtlığı artmıştı hemen doktoruna video attım göz kısıtlığı nedeni ile göz enfeksiyonu olabilir bekleyelim dedi. O gece uyurken oğlumun gözünün kapanmadığını fark ettim ve hemen sabaha randevu aldım(arefe günü). Gittiğimiz doktor fiziki muayenesi sonucunda yüz felci olduğunu söyledi. Daha çok kulak önünden yüze yayılan sinirlerle alakalı olabileceğini beyinle alakalı olmadığını düşündüğünü söyledi ve kortizon tedavisine acilen başlamamız gerektiğini söyledi. Kbb doktoruna yönlendirme yaptı 3-4 doktor gezdik biz o gün.(arife olduğu için bulabildiğimiz her KBb gittik) hepsi aynı teşhis ve tedavi yöntemini anlatınca inandık. Çünkü insan yakıştıramıyor evladına. Doktorlar bile “ilk kez üç yaş çocuğa denk geliyorum” derken ben annesi olarak aklımın ucundan bile geçmezdi. Allahım beterinden korusun inşallah sağlığı sıhhati daha iyi olacak. Biz prednol 16 kullanıyoruz tabii kilosuna göre doktorun verdiği tabloya göre veriyorum pazartesi günü çocuk nörolojiye gideceğiz ama içim içimi yiyor. Evet yüzündeki ödem İlaç başlanalı 2gün olmasına rağmen azalmaya başladı çok şükür fakat süt alerjisi olduğu için Kalsiyum zaten az yani ben bu çocuğu evet şekerli tuzlu beslemeyeyim ama ne ile besleyelim? İlk etapta şok olup ağlamaya başladığım için aklıma gelmemiş sormak. Kendime bugün geldim Badem sütü aldım direkt ama içmedi pek.
Pazartesi günü çocuk nörolojiye gidince de inşallah hiçbir şey çıkmaz. Beni en çok çocuk nöroloji kısmı ürkütüyor. Mr bt vs isteyecek anestezi yapılacak işte sonucu ne olacak. Allah korusun, Allah evlatlarımıza sağlık sıhhat versin arkadaşlarım dua edin inşallah evladım iyileşir sonrasında tekrarlamaz beyinsel bir durum yoktur inşallah dua edin nolur bize.