Ftm124 ben de çok çektim evin sıcaklığını düşüremedim ılık duş aldırabilirsiniz üşütmeyecek şekilde ince gitidiewbikirsiniz ben direk çıplak bırakıyordum Ocak ayında doğmuştu ev içi 30 dereceydi alttan ısıtmalı ve zemin kalın mermerli olduğu için ev ısısı 3 günde düşüyor ya da yükseliyordu hafif cam açıp havalandırıp sonra soyardım çocuğu gül suyu önerenok oldu ama cesaret edemedim bebeğimin cildine sürmeye dra sorduğumda da kendiliğinden geçer demişti sadece serin tutmaya çalıştım ve geçti hiç bir şey kullanmadım