aysegul_my ben doğum yapalı 5,5 ay oldu hala regl olmadım. Ama özellikle son 1,5 aydır bende sizin gibi her gün regl ağrısı yaşadım. Hatta bazen gün boyu bile sürüyordu. Ha olsun ha olacağım sandım ama olmadı. Doktora gittim. Ultrasonla falan baktı. Her şey normal dedi. Kist falan da görünmüyo dedi. Doğumdan sonra bu tarz ağrılar normal dedi ama her bünye farklıdır tabi.