ilk bende belirtiler çıktı ateşim çıktı düşüp cıkıyordu bende bır gun sonra oglum aynı sekılde oldu. Günlerdir hastanelere gittik geldik. Doktorumuzu guvenmedık cunku bız onerı sunuyoruz emın konusmuyo bıze ılaç yerıne takvıye edıcı bitkisel ilaç verdi. Serum falanda verilmişti ogluma. Eşim başka hasteneye gıdelım dedı bende dedım gıdelım tabu bende hastayım ama kendı hastalıgımı unuttum kendi doktorum bana domuz grıbı olabilirsin demişti biz bunu cocuk doktoruna soyledık cocukta olabikir tabi diyor ama adam akıllı tedavı soyleyemedi... neyse başka hastaneye gittik doktora anlattık durumu hemen domuz gribi testi yaptı Influenza A ve B. A pozıtıf. B negatif çıktı kontrol beklerken ınternetten baktım. Domuz gribi demekmiş başımdan aşağı kaynar sular dokuldu sankı. Kendimi suçladım . Doktorla konustuk korkulcak bısey değil dedi salgın dedı. Oglum 4 bucuk aylık oldugu ıcın 1 yafa 2 gun yatıs yapalım takıp edelım dedı 1 yasında olsa evde tedavıye gonderırdım dedı. Neyse yattık yılbasını hastanede geçırdık. Ateşi inip çıktı ama genelde dusuk seyrettı doktor evde takıp edebilirsin dedi neysekı evde artık ateşimiz 32 saattır cıkmıyor tedavıye benden daha cabuk yanıt verdık oglum benım daha uzun surdu ateşim. Doktor bana dedıkı size 1 hafta once geçmiş bu virus ıkınızede aynı anda geçmiş dedi. Kımden nerden geçti bilmiyoruz ama suan ıyıyız cok sukur. Lütfen dikjat edin düşmeyen ateş varsa domuz gribi olabilir