Kızlar belki bu sayfadan alışveriş yapmak isteyen olursa diye sizi xe uyarmak istedim hepsi moda diye alışveriş sitesi ordan ürün aldım ürün bana gelmeden kargo şirketinden iade olmuş ben evde olmadığım ve alamadığım için sonra ben bunlara günlerce yazdım cevap veren olmadı aradım Acan olmadı WhatsApptan yazdım sonra birisi beni muhattapa aldı ama.oda oyaladı en son polise gidicem paramı vermezseniz sizi sikayet edicem dedim dakika bir yazdım zorla yatırdılar paramı iade yapanlara falan genelde hep öyle yapmışlar aklınızda bulunsun