Merhaba 4 ay 25 günlüguz bızım stnadrd 2 buçuk saate bı kalkar daha doğrusu uykusunda aglıyor ve parmak emıyor ne emzık aldıysam fayda etmedı yanı acıkınca daha çok emıyor mesela 1 de verıyorum 3 buçuk o şekılde sonra 5 sonra 7 sonra 9 standart hep ayaktayım yabı :)