Emzirmeyi bırakmak için uğraşıyorum gündüzleri kestim geceleri ise sadece uykuya geçerken istiyordu şimdi onu bırakmaya çalışıyorum ama olmuyor ağlamasına dayanamıyorum abartısız yarım saat mızmızlandı ağladı dayanamadım yine verdim siz nasıl dayandınız nasıl yaptınız 🥹