Merhaba kızımın 3 gün süren ateşi oldu, 3 gün sonunda dudak kenarlarında 2-3 tane uçuk gibi yara çıktı, şimdi de bacaklarında kızarıklıklar var. Bundan 3-4 ay önce el ayak hastalığı geçirmişti, aynı ona benzettim. Ama bazıları da ateş sonrası kırmızı döküntü olabiliyor diyor, sizce bu el ayak hastalığı mı yoksa ateş sonrası döküntü mü