Aylardır bir türlü tespit edemedim kızımın neye alerjisi olduğunu. Çünkü tam diyet yapıyorum toparlanıyor vücudundakiler diyet açmak üzere iken birden gövdesinde falan kızarıklıklar çıkıyor haydaa diyetteyim zaten neden çıktı bunlar diyorum. 45 günlükken kan testinde süt yumurta buğday vs negatif çıkmıştı. Şimdi 4 aylık. Aylardır beynimin içini kemiriyor bu alerji acaba neye diye. Geçen hafta yine düzgün bir diyete girdim, toparladı vücudu, klasik aynı şeyleri yiyordum tavuk suyu çorbası yaptım o güne denk geldi cildindeki kızarıklıklar. Tavuktan mıdır yani yumurta mıdır alerjisi anlayamadım. Kafam o kadar allak bullak oldu ki. Sizler diyet yapıyorsanız diyeti açmadan önce egzamalara vs kortizonlu krem mi sürüyorsunuz toparlansın diye yoksa diyeti yapınca bir süre sonra kendi kendine toparlıyor mu egzama, kızarıklıklar vs?
Yani istiyorum ki cildi toparlansın ben diyeti açayım da tespit edeyim.. gerçekten başa sarmaktan yoruldum bi tespit etseydim vallahi başka bir şey istemiyorum….